Fysiotek
Η πιο σύγχρονη και αποτελεσματική λύση για τα μυοσκελετικά προβλήματα

Tο Fysiotek είναι το τελευταίο από μια σειρά μηχανημάτων που εξελίχθηκε μέσα από έρευνες σε κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας με στόχο την αξιολόγηση και τη θεραπεία μυοσκελετικών προβλημάτων. Το Fysiotek αναλύει κάθε σπονδυλικό επίπεδο ή άρθρωση ξεχωριστά και προβάλλει τα αποτελέσματα της ανάλυσης και θεραπείας στην οθόνη. Η ανάλυση βασίζεται στο πιεζοηλεκτρικό φαινόμενο το οποίο πρώτη χρησιμοποίησε η ΝASA στις έρευνές της με τα πληρώματα των διαστημικών λεωφορείων.

Ταυτόχρονη ανάλυση, αξιολόγηση και θεραπεία

Tο Fysiotek ξεχωρίζει από τα άλλα θεραπευτικά μηχανήματα γιατί έχει τη δυνατότητα να κάνει ταυτόχρονη αξιολόγηση-ανάλυση της σπονδυλικής στήλης και των αρθρώσεων. Έτσι ο ασθενής δεν υποβάλλεται σε καινούριες εξετάσεις για το πρόβλημά του που κοστίζουν χρόνο και χρήμα. Κατά τη διάρεια της θεραπείας, το Fysiotek, κατευθύνει το θεραπευτή ως προς το είδος και τη διάρκεια της θεραπείας. Ταυτόχρονα επαναξιολογεί και τυπώνει τα αποτελέσματα της ανάλυσης και θεραπείας, δημιουργώντας το προσωπικό σας αρχείο.

Πώς λειτουργεί ο μηχανισμός της αναλγησίας;

Μέσω των δονήσεων της κεφαλής (activator) πραγματοποιείται κινητοποίηση-mobilization των μαλακών μορίων της περιοχής όπως και των αρθρώσεων της σπονδυλικής στήλης στα συγκεκριμένα επίπεδα όπου γίνεται η θεραπεία. Η κινητοποίηση ενεργοποιεί τον κατιόντα ανασταλτικό μηχανισμό του πόνου, ο οποίος επεκτείνεται από την περιυδραγώγιμο φαιά περιοχή του εγκεφάλου μέχρι το επίπεδο του νωτιαίου μυελού και διακόπτει τα επώδυνα κεντρομόλα ερεθίσματα που έρχονται από την περιφέρεια στο επίπεδο των οπίσθιων κεράτων του νοτιαίου μυελού. Αποτέλεσμα αυτών είναι η αναλγησία.

Εφαρμογή & Θεραπεία με Fysiotek

Πώς εφαρμόζεται η θεραπεία με το Fysiotek;
Ο φυσικοθεραπευτής χρησιμοποιεί την κεφαλή του Fysiotek και ασκεί επαναλαμβανόμενες ανώδυνες πιέσεις, ευθυγραμμίζοντας τη σπονδυλική στήλη και τις αρθρώσεις. Το Fysiotek μπορεί επίσης να έχει εφαρμογή στη θεραπεία του μυικού σπασμού και των Trigger points (επώδυνα σημεία στους μύες).

Ποιοι χρειάζονται το Fysiotek;
Οι κλινικές έρευνες έχουν δείξει ότι ασθενείς με μυοσκελετικά προβλήματα αντιδρούν αμέσως στη θεραπεία με το Fysiotek. Ειδικά αυτοί που έχουν πόνο στον αυχένα ή στην οσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης. Η έρευνα έδειξε ότι η βελτίωση σε επιλεγμένα γκρουπ ασθενών είναι πάνω από 80% μετά από τις πέντε πρώτες θεραπείες.

Ποιες παθήσεις αντιμετωπίζει το Fysiotek;
Το Fysiotek αξιολογεί και θεραπεύει: αυχενικό σύνδρομο, κήλη μεσοσπονδύλιου δίσκου, αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο, αθλητικές κακώσεις, πόνο στον ώμο, πόνο στην πλάτη, πόνο στο πέλμα, οστεοαρθρίτιδα, οσφυαλγία, ισχυαλγία, πόνο στο ισχίο, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, αυχενικό, πονοκέφαλο, ιλίγγους κτλ.

Πόσο διαρκεί η θεραπεία με το Fysiotek;
Η πρώτη επίσκεψη που περιλαμβάνει τη λήψη ιστορικού διαρκεί περισσότερο. Ο φυσικοθεραπευτής εξετάζει τον ασθενή και αξιολογεί την περαιτέρω θεραπεία, η οποία περιλαμβάνει εφαρμογή σταθεροποιητικών ασκήσεων για τη σπονδυλική στήλη καθώς και την εφαρμογή Υπερπαλμικού Laser κεφαλών GaAlAs-GaAs.

Πόσο συχνά πρέπει να γίνεται η θεραπεία με το Fysiotek;
Οι θεραπείες πρέπει να γίνονται κατά περίπτωση κάθε μέρα ή το λιγότερο τρεις φορές την εβδομάδα, μέχρι ο ασθενής να νιώσει σημαντική ανακούφιση. Ο σκοπός της συχνής θεραπείας είναι να μειώσει το χρόνο που ο ασθενής πονάει και να εξασφαλίσει τη γρήγορη αποκατάσταση. Οι συχνές θεραπείες δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα και μπορούν να μειώσουν τον αριθμό των συνολικών θεραπειών για το δεδομένο πρόβλημα.

Αναγνωρισμένα αποτελέσματα
Το Fysiotek έχει δοκιμαστεί και έχει συμμετάσχει σε έρευνες με χιλιάδες ασθενείς που έχουν δημοσιευτεί στα μεγαλύτερα αμερικάνικα ιατρικά περιοδικά. Είναι εγκεκριμένο από το FDA στις ΗΠΑ και έχει σήμανση CE για την Ευρωπαϊκή Ένωση.