ONDAMED Εστιασμένη διέγερση ιστών και βιοανάδραση

Το ανθρώπινο σώμα λειτουργεί με βάση τη βιοφυσική και τη βιοχημεία. Ενώ η παραδοσιακή ιατρική έχει πολλά να προσφέρει από άποψη χημείας, έχει ελλείψης στη θεραπευτική προσέγγιση της φυσικής. Οι θεραπευτές χρησιμοποιούν τη μη επεμβατική τεχνολογία του ONDAMED και το βρόχο βιοανάδρασης για να ελέγχουν το σώμα για υποκείμενες δυσλειτουργίες, π.χ. φλεγμονή, λοιμώξεις, ουλώδη ιστό και συναισθηματικά τραύματα που επιδρούν σε κυτταρικό επίπεδο. Συχνά αποδεικνύεται ότι αυτές οι περιοχές είναι η πηγή της νόσου και των συμπτωμάτων που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν δύσκολο να εντοπιστεί. Στις εντοπισμένες περιοχές εφαρμόζεται θεραπεία με συγκεκριμένα παλμικά ηλεκτρομαγνητικά πεδία, ώστε να διεγερθεί ο ιστός και το νευρικό σύστημα. Η διέγερση με συγκεκριμένα παλμικά πεδία του ONDAMED βοηθάει στον περιορισμό της τοπικής καταπόνησης και στη βελτίωση του μεταβολισμού και της λεμφικής ροής, γεγονός που οδηγεί σε περιορισμό της φλεγμονής, του πόνου και του οιδήματος με ταυτόχρονη βελτίωση της αντοχής στη καταπόνηση, καθώς μειώνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης και επηρεάζεται το νευρικό σύστημα.

Το ONDAMED είναι μοναδικό καθώς μπορεί να χορηγεί συγκεκριμένες συχνότητες στην πηγή της ασθένειας. Ενώ άλλες συσκευές είτε χορηγούν ένα παλμικό ηλεκτρομαγνητικό ερέθισμα σε μια συμπτωματική περιοχή με στόχο τον περιορισμό του πόνου και του οιδήματος, είτε επηρεάζουν τη μη φυσιολογική ηλεκτροφυσιολογία του εγκεφάλου, η προσέγγιση του ONDAMED εστιάζει σε αυτά που ανακαλύπτουμε σχετικά με την ασθένεια και τη θέση της, Εφόσον ανιχνευτεί η πηγή της ασθένειας, το ONDAMED χορηγεί σε αυτήν με ακρίβεια συγκεκριμένα παλμικά πεδία, μέσω του μοναδικού βρόχου βιοανάδρασης.

Τα κύτταρα και ο ιστός που χρειάζονται συγκεκριμένη διέγερση μπορούν να ταλαντωθούν μέσω συγκεκριμένων συχνοτήτων συντονισμού που επιλέγονται από ένα ευρή φάσμα των 0,1 έως 32000 hz. Στην τυπική ηλεκροϊατρική θεραπεία, ο ιστός με τη μικρότερη αντίσταση αντλεί το ρεύμα, ενώ δυνητικά δυσλειτουργικοί ιστοί παραμένουν χωρίς θεραπεία. Οι εφαρμογείς του ONDAMED εκπέμπουν ένα εστιασμένο πεδίο, το οποίο εφαρμόζει μια κινούμενη από διαβιβαστές επαγωγή ρεύματος για πρόσβαση στον ιστό που δυσλειτουργεί. Η κινούμενη από διαβιβαστές επαγωγή ρεύματος επιτρέπει τη διέγερση του ιστού ανάλογα με τη θέση του εφαρμογέα και όχι με τη δομή του ιστού.

Το ευρύ φάσμα συχνοτήτων συντονισμού του ONDAMED επιτρέπει τη στοχευμένη θεραπεία ενός μεγάλου φάσματος ιστών, συχνά ιστών με δύσκολες παθολογίες που σε διαφορετική περίπτωση δεν ανιχνεύονται. Εξάλλου, αυτό που θεραπεύουμε είναι ο συγκεκριμένος ιστός του ατόμου και όχι απλά ένα σύμπτωμα ή μια νόσο.

Επιπλέον, η συναισθηματικά υποκινούμενη ανάδραση του ONDAMED βοηθά στον εντοπισμό των αδύναμων περιοχών του ασθενούς, όπως φλεγμονή, εκφυλισμένος ιστός ή ακόμα και πιο κρίσιμων περιοχών που συνδέονται με προηγούμενα τραύματα τα οποία εδράζουν σε κυτταρικό επίπεδο. Τα τραύματα αυτά αποδεικνύεται συχνά ότι αποτελούν την κύρια αιτία νόσων και δυσλειτουργιών.

Είναι ουσιαστικά αδύνατο είτε ο θεραπευτής είτε ο ασθενής να εντοπίσουν αυτές τις περιοχές μόνοι τους. Η λύση είναι η «συναισθηματική βιοανάδραση», την οποία λαμβάνει ο Θεραπευτής που χρησιμοποιεί το ONDAMED όταν διεγείρει το νευρικό σύστημα του ασθενούς με συγκεκριμένα επιλεγμένα παλμικά πεδία σε μια περιοχή η οποία συνδέεται με προηγούμενα τραύματα.

Το ONDAMED επανεκκινεί τις λειτουργίες του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού και κατευθύνει την ανοσολογική ανταπόκριση στην περιοχή της δυσλειτουργίας, η οποία συχνά αποκρύπτεται ή συγκαλύπτεται και δεν γίνεται αντιληπτή από το ανοσοποιητικό σύστημα.