Shock Wave
Κινηθείτε χωρίς πόνο

Πάσχετε από οξύ ή χρόνιο μυϊκό πόνο, από πόνο στον τένοντα ή τον ώμο ή την πτέρνα, και αυτό παρεμποδίζει την φυσική κινητικότητα σας και επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής σας;

Η θεραπεία με κρουστικά-ωστικά κύματα (ESWT) είναι μία σύγχρονη και ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας: Τα συγκεκριμένα κύματα υψηλής ενέργειας εφαρμόζονται στις επώδυνες περιοχές του σώματος. Με αυτή την πρωτοποριακή θεραπεία, οι παθολογικές αλλοιώσεις των τενόντων, συνδέσμων, μυών και οστών μπορούν να εξαλειφθούν συστηματικά.
Τα ευεργετικά αποτελέσματα της θεραπείας κρουστικών κυμάτων είναι συχνά αντιληπτά μετά από μόλις 1 ή 2 συνεδρίες. Η θεραπεία εξαλείφει τον πόνο και επαναφέρει την πλήρη κινητικότητα, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα της ζωή σας.
Εδώ και αρκετό καιρό εφαρμόζουμε στους ασθενείς μας ένα από τα πιο καινοτόμα συστήματα θεραπείας με κρουστικά κύματα με μεγάλη επιτυχία.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω λεπτομέρειες. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε.

Βασικές Αρχές των Κρουστικών - Ωστικών Κυμάτων
Κρουστικά-Ωστικά κύματα-πραγματικά περιστατικά και χαρακτηριστικά
Τα κρουστικά κύματα είναι ακουστικά κύματα ήχου υψηλής ενέργειας. Παρουσιάζονται στην ατμόσφαιρα, για παράδειγμα με το χτύπημα κεραυνού, ή όταν το αεροπλάνο διαπερνάει το φράγμα του ήχου.
Στον ιατρικό κόσμο, τα κρουστικά κύματα έχουν εφαρμοστεί από το 1980 περίπου, στη μέθοδο της λιθοτριψίας. Στη σύγχρονη θεραπεία πόνου, η ενέργεια των κρουστικών κύματων παράγεται στην κεφαλή που περιέχει το σύστημα παραγωγής κρουστικού κύματος και εφαρμόζεται στην επώδυνη περιοχή του σώματος.

Πώς λειτουργούν τα κρουστικά κύματα;
Τα κρουστικά κύματα επιταχύνουν τη διαδικασία θεραπείας, με την ενεργοποίηση της αυτο-ίασης του οργανισμού. Διεγείρουν τον μεταβολισμό και ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος. Ο κατεστραμμένος ιστός ανοζωογονείται σταδιακά και τελικά θεραπεύεται.

Ενδείξεις

Ποιες παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν;

• Πόνος στον ώμο, π.χ. ασβεστοποίηση ώμου
  • Επικονδυλίτιδα
  • Επιγονατιδική τενοντίτιδα
  • Πόνος στο ισχίο
  • Αχιλλοδυνία
  • Άκανθα Πτέρνας
  • Χρόνιος πόνος στον αυχένα, ώμο, πλάτη.
  • Μυϊκή ένταση που προκαλείται ζπό ευαίσθητα σημεία πυροδότησης πόνου (trigger points)
  • Οστεοαρθρίτιδα γόνατος.
  • Παραδείγματα θεραπειών
  • Πόνος στον ώμο (π.χ. Ασβεστοποίηση ώμου)
  • Άκανθα Πτέρνας
  • Επικονδυλίτιδα

Λεπτομέρειες για την θεραπεία

Πόσο επιτυχής είναι η θεραπεία;
Μετά από μόλις 2 ή 3 συνεδρίες, πάνω από το 80% των ασθενών παρουσιάζουν εξάλειψη ή σημαντική μείωση του πόνου.

Πώς εφαρμόζεται η θεραπεία;

Ο θεραπευτής εντοπίζει την περιοχή του πόνου με ψηλάφηση ή με την βοήθεια κρουστικών κυμάτων και συζητά τα συμπεράσματα μαζί σας. Ύστερα εφαρμόζεται ένα τζελ στην περιοχή του πόνου ώστε να επιτρέπει τα κρουστικά κύματα να εισέλθουν στο σώμα σχεδόν ανώδυνα και χωρίς καμία απώλεια ενέργειας. Μετά από αυτή την προετοιμασία, εφαρμόζεται η θεραπεία με την κατάλληλη κεφαλή του μηχανήματος πάνω στην περιοχή του πόνου με κυκλική κίνηση καθώς τα κρουστικά κύματα απελευθερώνουν την ενέργεια μέσα στο σώμα.

Διάρκεια και συχνότητα της θεραπείας.
Η κάθε συνεδρία διαρκεί από 5 έως 10 λεπτά ανάλογα με την περιοχή που θέλουμε να θεραπεύσουμε. Σε γενικές γραμμές, είναι αναγκαίες 2 με 3 συνεδρίες κατά μέσο όρο, σε χρονική απόσταση 1 εβδομάδας.