Κατηγορίες

BIOΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

ONDAMED? Εστιασμένη διέγερση ιστών και βιοανάδραση
Μια καινοτόμος τεχνολογία για εσάς και τους ασθενείς σας

Μετά από περισσότερα από 20 χρόνια έρευνας και κλινικής χρήσης στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Αυστραλία, αυτές οι προηγμένες ιατρικές τεχνολογίες κατηγορίας II εγκρίνονται σε πολλές χώρες για χρήση από επαγγελματίες του τομέα της ιατρικής περίθαλψης όπως:
Παλμικό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, Θεραπευτικές ιατρικές συσκευές για διέγερση ιστών με σκοπούμενη χρήση για ανακούφιση από τον πόνο, τραυματισμούς από μαλακό ιστό και επούλωση τραυμάτων.

Η λαμπρότητα στηρίζεται στην εξατομίκευση της θεραπείας που είναι μοναδική για κάθε ζωντανό οργανισμό με τη βοήθεια μιας μεθόδου Biofeedback.

Ο ασκούμενος διεγείρει το σώμα του ασθενούς με ένα χειροκίνητο εφαρμοστή που το μετακινεί κατά μήκος του σώματος του ασθενούς, ενώ περιμένει μια απάντηση Biofeedback από τον ασθενή. Αυτή η απόκριση βοηθά στον εντοπισμό του στρες των φυσιολογικών περιοχών που βοηθά την προσοχή του ασθενούς στο σώμα του προς πιθανές αδυναμίες. Τέτοιες αδυναμίες μπορεί να περιλαμβάνουν περιοχές φλεγμονής, λοίμωξης, ουλές ή κυτταρική μνήμη για ανεπίλυτα σοκ και τραύματα. Αυτές οι περιοχές συχνά αποδεικνύονται ότι σχετίζονται με τα συμπτώματα των ασθενών.

Εκτός από τα επιστημονικά αποδεδειγμένα θεραπευτικά οφέλη από τα μη επεμβατικά Παλμικά Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία, όταν συνδυάζεται με Biofeedback, μπορεί να ενισχύσει τη διαγνωστική προοπτική ενός ασκούμενου από τον ασθενή του που δεν έχει επιλυθεί ο πόνος, αργές έως μη θεραπευτικές βλάβες μαλακών ιστών ή πληγές.

www.ondamed.net

Εμφάνιση: